So wah gwaaaan?

mars 1, 2007 at 11:25 e m (Okategoriserade)

                                                vaska.jpg

Galet trött just nu. Sitter i telefonen med förtvivlad Fyah. Dessa män, they will be the end of us…Iaf, den här väskan fyndade jag på Myrorna idag. Känner mig ganska nöjd med det inköpet faktiskt. Men tycker nog att den kunde varit lite billigare. Pröjsade 175:-. Tycker det är lite för mycket för en beggad väska faktiskt. Varit en ganska skum dag överlag. Mini var ett riktigt surarsel idag utan anledning känd för mig iaf. Visst, man kan må dåligt men det finns gränser för vad man låter gå ut över andra. Jag vet att du läser det här. Love u and things men shape the fuck up. Det är inte ok.

För övrigt kanske jag blivit drabbad av skabb. Älvan kläckte ur sig idag helt oförhappandes att hon haft El Skabbelito och hon var minsann inte den enda i hennes bekantskapskrets som haft det. Min omedelbara följdfråga:

– Har du varit hemma hos mig och haft skabb?

– Men jaa..

– MEN VAFAAN HAR DU INTE SAGT NÅT FÖR? SKABB SMITTAR JU SOM FAAN!

– Ameh då skulle du inte släppt in mig.

Honey, du känner verkligen mig. Jag hade inte ens släppt in dig om du varit förföljd. Så nu kliar det över hela kroppen. Vågar inte ens googla på skabb. Då blir det fan inte många timmars sömn inatt. Så pga av denna information och tidigare hmmm..fakta, heter du inte längre Älvan. Du är numera Old dirty bastard. Tills du kan bevisa motsatsen.

Jag har en spindel som bor i mitt fönster. Hon har bott där i flera månader nu. Har gjort några attacker med dammsugaren fast den lilla satmaran kryper in i nån skarv varenda gång och undviker smidigt pärleporten. Därför får hon stanna. Hon heter för övrigt Berit. Om hon vill så ska jag ta ett kort av henne imorgon kväll. Berit är lite av en nattuggla och kommer mest ut när mörkret faller. Nästan som Hotness.

Giiiirl u look better in the daaark

1 kommentar

  1. Big Poppa Crusty said,

    ..ha ha ha ha ….har du fått skabb nu oxå? ha ha ha ha …dääääm vad skabbigt 😉

Kommentera

