No rest for the wicked

mars 2, 2007 at 11:07 f m (Okategoriserade)

                                                                 jane.jpg

Idag är det fredag och den här helgen för inget positivt med sig för mig. Jag har ett stenhårt pass at köra varje dag fram tills måndag och bara tanken får mig att bli blank på ögonen och darra med underläppen. Jag kommer fan att gå sönder. Den som lever får se. Jag ska göra mitt bästa iaf.

Ligger fortfarande i sängen och klockan är 12:04 pip. Har inte ens ätit frukost ännu. Jag e så satans sugen på att äta grillchips till frukost, men jag tror inte det är speciellt bra. Men gosh vad det skulle vara gott. Förutom träningen kommer det bli en lugn helg. Mycket skönt. Tror jag kommer spendera en mycket stor del av helgen i sängen, slickandes mina sår.

( note to self )

Ring läkaren och beställ tid för skabbtest

1 kommentar

  1. manilla said,

    du kan ju tänka på mig som kommer sitta på kontoret på lördag och jobba med diverse skisser… 😉

Kommentera

