Skodrömmar

mars 2, 2007 at 10:09 e m (Okategoriserade)

Nu när våren är på intåg kan jag inte rå för att börja drömma om skor. Såg ett par underbara skoletter i Eccos butik på Götgatan. Superfina! Men jag tror jag ska satsa på Rizzos vårnyhet.

rizzo.jpg

Dom är perfekta för mig, men jag hoppas dom har dom i svart. Inte så vårig färg kanske men passar fan till allt. Griimt snyggt. Så fort dom kommer ut i butik ska jag snappa åt mig ett par. Sen budar jag på dom här från Tradera:

lackskor.jpg

Jag bara BEHÖVER röda lackskor. Från Gardenia. Normalt brukar jag inte köpa saker att ha på mig som jag tycker är ” gulliga ”, det här blir väl undantaget.

1 kommentar

  1. älvan said,

    very pretty…

Kommentera

