Dead beat

mars 3, 2007 at 10:09 e m (Okategoriserade)

                                          spared.jpg

Pisstrött. Klockan är typ elva och jag är död i hela kroppen. Trevlig middag med hallonpaj som efterrätt. Känner mig riktigt nöjd med vad jag åstadkom. Men nu, riktig döding. Var nere på den lokala loppisen och fyndade lite idag. Köpte en grym klocka och ett livsträd som dom kallas. Sjukt bra kap. Pröjsade 120:- för båda.

klocka.jpg    livstrad.jpg

Så nu kan jag sussa sött. Löv loppisar. Plus att Conny the Janitor alltid ger mig rabatt..

1 kommentar

  1. älvan said,

    livsträd… låter obehagligt

Kommentera

