Morning Kitkats

mars 5, 2007 at 10:58 f m (Okategoriserade)

                                              fisen.jpg

Steg upp ur kryptan för en liten stund sedan. Stel sedan träningen igår. Det var verkligen ett asbra pass och skitskönt att träna. Var på språng mest hela dagen igår. Middag hos Momma, datorfix hos Papito. Och idag har jag en hel del som ska hinnas med också. Möte klockan två, fira födelsedag hos Fyah halv sju. Sen lär man väl komma hem sent med lagom alkoholhalt i kroppen. Sen möte imorgon bitti halv tio. Vet inte hur jag fick så mycket att göra. Sen har jag en hel del annat som ska hinnas med också.

Iaf, tänkte ge Fyah biljetter till Jösses flickor. Varje brutta med lite självaktning borde se den. Sen tycker jag att det är kul att ge bort upplevelser istället för prylar. Hoppas hon kommer gilla det.

Asså sen måste jag bara berätta om Boxaren som kom online på msn i fredags tror jag det var. Jisus what an ass he is. Såklart ville han träffas och jag sa rakt upp och ner nej. Eller snarare så sa jag: U must be mad or just really full of yourself. Då började det riktigt pinsamma. Han laddade sina egna förnedringskanoner och sa: Pls give me one more chance, u are the first person I contact since I came home from UK ( isf måste han ha det fattigt med vänner ) u are so special to me.

Det hela var så äckligt att resultatet blev att jag blev helt avtänd. Alltså förut visste jag liksom att han var ett ass men ändå var han sjukt het, och jag kunde inte låta bli honom. Men nu…yuk..förnedringstv. Jag blev helt ointresserad. Sen kan jag bli lite besviken att han uppfattat mig så. Att han tror han kan penetrera mig med så trubbiga verktyg. Nä, boxning är nog en sport som jag inte längre är så intresserad av.

Big Up

2 kommentarer

  1. manilla said,

    ..du vet, man blir inte så speciellt listigt av upprepat våld mot skallen..

  2. hotness said,

    Nä jag har börjat inse det…

Kommentera

