Heroin chic

mars 6, 2007 at 2:33 e m (Okategoriserade)

                                    heroin.jpg

Hade en så sjuk dröm. Jag jobbade på något företag och var någon höjdare. Min kostym bestod tydligen av enbart bh, trosor och svarta stilettklackar. Iaf, jag tog kokain då och då. Men jag var kvar på kontoret en kväll och gick omkring på mitt rum som var stort som ett vardagsrum och hela ena väggen vara bara fönster. Lite lätt kokainrusig gick jag igenom en säljares ( Simon hette han ) skrivbordslåda och hittade en spruta och lite heroin. Nålen var tjock som fan så jag vågade inte liksom köra in den utan typ prickade mig i ljumsken med nålen. Sen var jag skiträdd för att överdosera också. Sen blev jag helt väck.

Sjukare dröm har jag inte haft. Kan ha något med att göra att en bekant från förr dog i förrgår av en överdos heroin. So sad.

Kommentera

