Vilken service!

mars 8, 2007 at 9:33 e m (Okategoriserade)

                                     watkins9blogg.jpg

Så jag sitter vid datorn och kollar på Wall Street. Klassiker, se den om du inte redan har. Telefonen ringer och det är från Tjallamalla. Första tanken är, shit jackan som jag beställde är slut. Men närrå. Rösten säger att hon och jag tydligen bor på samma gata och att vi kan träffas så jag kan få jackan så slipper jag portokostnaden. Galet va? Ännu galnare är att jag kommer på vem hon är för vi yogade i samma grupp ett par gånger och jag kopplade att det var hon. Så jag ska hem till henne imorgon för att hämta min lilla darling.

Summa summarum: Vilken asschysst service! Alltså hur många butiker hade gjort en sån grej, granne eller inte. Så imorgon ska jag hämta den hos henne. Vill passa på att tacka Old dirty bastard för kontantlånet då det hela kom lite när plånboken mest ger ifrån sig hungriga skrik.

Sen en annan sak. I all min rökfrihet provade jag på ett nytt ciggmärke, Slim agenda.

slim.jpg

Dålig dålig Hotness. Men iaf. Dom e asgrymma för dom är liksom långa och jättesmala, som en cigg jag brukade röka när det begav sig. Tror dom hette Moore. Men sen blir det inge mer rökeri för mig. Köpte dom mest för dom gav lite flashbacks. Hahah yeah right

Lets take it back to the oldschool, let´s take it to Union Square

Kommentera

