Whats cookin goodlookin?

mars 8, 2007 at 5:51 e m (Okategoriserade)

                                            mapplethorpe.jpg

Internationella kvinnodagen idag. Som om alla dagar inte är kvinnodagen.

Var och tränade och utvecklade en kraftig huvudvärk vid första syretoppen. Kändes sådär. Men as u all know, mind over matter. Det var bara att knega på. Alltså det är fan skumt. När jag typ sitter på bussen får jag en massa roliga och bra upplägg till bloggen. Men sen när jag väl ska skriva är det som bortblåst, och det blir för det mesta baa blahablaha. Måste inhandla ett block eller nåt så att ni alla kan få ta det av Hotness genialitet. It´s a fine line between a genius and a loonie.

Men idag är det torsdag, nästan fredag dvs helg. Kuliga planer? Jag har inga. Ska bara ta det lugnt och kontemplera.

GOD DAMN! Såg just klockan och myntet trillade ner! Jag har juh yoga som började för 20 minuter sedan. Satan…fan och satan igen. Just block it out.

Kommer sen

Kommentera

