Händelselös fredag

mars 9, 2007 at 10:55 e m (Okategoriserade)

                                            watkins17.jpg

Inte många knop idag faktiskt. Boxaren ringde 3 ggr och jag duckade innan jag ( I swear to God ) svarade för jag trodde det var någon annan. Pratade i typ en halvtimme med konstant tjat om att träffas i nästa vecka. ”Bara en oskyldig lunch i stan”. Det finns inga oskyldiga luncher ok? Efter vi lagt på ringde han upp efter 45 minuter igen och fortsatte tjatet.

Hotness blev utsatt för kinesisk vattentortyr. Efter ytterligare 40 minuter dukade jag under och gick med på att träffa honom på måndag. Men jag sa att om vi skulle träffas kan han lika gärna komma till The Mansion för jag pallar fan inte åka in till stan kl 10 för att hänga med honom. Sagt och gjort, han ska ta med sig frukost. Han har listat ut att vägen till Hotness går genom magen. Clever little guy. Men ärligt, tror inte att det är ett problem för mig att träffa honom. Som Beatrix Kiddo ska jag se om Hotness är gjord av det rätta virket. Kan hon stå emot? Jag säger ja. Ni kan ju slå vad lite internt. Jag kommer blogga allt. Nu måste jag tyvärr gå. Ska se om det finns några annonser ute på kyskhetsbälten.

One

3 kommentarer

  1. Crusty said,

    ..du är fanimej sämst! ha ha ha h a…seriöst alltså! hur fan ska jag kunna jobba för en person med sådan täääskig karaktär?? tror jag chillar dag alltså.. 😉

  2. hotness said,

    Stålmannens svaghet är kryptonit och Boxaren är Hotness

  3. Fyah! said,

    Sadomaschistdrag, ja! Karaktär, Nej! Jag satsar på att Hotness likt alla andra gånger släpper till och som alla andra gånger får sjuuuk ågren efteråt! Jag vet också att jag vinner detta val om det inte är så att Hotness skulle dampa loss och ångra sitt beslut att släppa in Le Boxer. Jag säger bara en sak- porta den lilla råttan som inte lärt sig att se längre än under troskanten! Förresten, vad vinner jag?? Och vart ska jag hämta ut min vinst? Jag behöver pengar bäst!

Kommentera

