Illa Illa

mars 9, 2007 at 9:16 f m (Okategoriserade)

Chattade med bannlysta Boxaren igår på msn. Kunde inte låta bli att jävlas lite med honom. Som vanligt blev det jag som torskade mest. Detta på grund av att jag tänker på honom nu på väldigt olämpliga sätt. Han ringde imorse två ggr men jag svarade inte. Jag är så sjukt sugen men jag kan bara inte. Då skulle jag verkligen inte kunna respektera mig själv längre. Eller ens leva med mig själv. Så idag måste jag bara fokusera på att INTE tänka på honom.

STAY AWAY FROM THE LIGHT CAROL-ANNE!

3 kommentarer

  1. Wysteriia said,

    20 st 🙂 men efter att jag rekryterat 7st fick jag ett gamecube..:)

  2. Big Poppa Crusty said,

    klarar du verkligen av det där?…he he he .. 😉

  3. Camilla said,

    Det finns säkert bättre killar än den där boxarn. Var stark tjejen!

Kommentera

