Det är vår!!!!!!!!!!

mars 10, 2007 at 9:59 f m (Okategoriserade)

                               spring.jpg

Nu är det vår! Slog upp mina gröna imorse och hela rummet var fyllt med sol. Sprang för att hämta jackan från Tjallamalla-tjejen och svettades som en gris. Jiisus, luften är helt ljum, solen skiner och jag säger det igen, det är vår! Idag kommer det bli lätta steg mot träningen.

Men som vanligt lite solk i bägaren, jag tror jag blivit blåst innan jag ens ätit frukost. För övrigt kan jag inte tro att jag gick med på att träffa Boxaren på måndag. Bästa är ju om jag inte träffar honom alls. Men jag är inte direkt känd för att göra vad som är bäst för mig. Snarare tvärtom.

Fan när våren kommer blir jag helt rastlös och vill bara dra från landet, göra något radikalt. Det brukar oftast sluta med att jag inte drar någonstans utan får vårångest istället. För jag inte kan dra. Nej, jag måste göra något bra och positivt av den här dagen. Jag börjar med ett pass.

One

5 kommentarer

  1. Big Poppa Crusty said,

    Faaaan! det härgårfanintealls! solen skiner och jag sitter på ett jävla kontor och jag kommer ingen vart, jag har kört in i en återvändsgärnd och kommer fan ingen vart! be skansens apor att fixa skisserna istället, de kommer fan göra ett bättre jobb än mig just nu…åååååångest!…

  2. Mo said,

    Hur var jackan då?

  3. swedette said,

    Men Hotness! Inte kan en liten mishap med telefonen utgöra fallet från tronen! Det är väl bara att ‘play ostrich’! Låtsas att du inte är hemma, eller ännu bättre, kom invalsandes med en supersöt kompis när Boxaren har stått där och väntat i tre timmar. Innte måste han få veta att det är din gay bästa polare du släpat mde dig, bara han fattar att du har nån annan, och att det hela är över. Slut. Samtalen upphör!

    Lycka till – be strong!

  4. hotness said,

    Poppa: Keep hope alive! det där fixar du hunnybun!
    Mo: Hmm jo, är lite osäker…Axlarna känns lite breda och det är puffärm så det blir lite Generalvarning. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Måste nog ha smakråd.
    swedette: I know, men det värsta med hela kråksången är att I REALLY LIKE HIM! Jag måste ha sadomaschistdrag i mig..ta hans skit and be begging for more. Nä fan, dags att kravla sig upp från golvet och tillbaka på tronen.

  5. Fyah! said,

    Sadomaschistdrag- word!!

Kommentera

