What friends are for

mars 10, 2007 at 10:43 e m (Okategoriserade)

               alone.jpg

Idag när jag låg på soffan och tagit ett destruktivt beslut att inte träna, ringde Fyah. Jag gjorde ett halvhjärtat försök att få med henne på träning, trodde hon skulle banga as always och på så sätt legitimera mitt beslut. Men närrå, Fyah var på hugget. Så helt plötsligt blev jag astaggad. Sagt å gjort, vi drog och tränade. Om jag inte vetat bättre skulle jag trott det var G.I Jane som höll i passet. Det var drag från början till slut och jag är helt mörbultad. So nice. Efter den övningen blev det lite snabbshopping på HM Götgatsbacken. Hade en bonuscheck som brann i fickan. Handlade en t-shirt, trosor, hårspännen och ett halsband med mikrofonhänge som jag tänkte bygga om lite.

Efter det hem till Fyah och äta lass med mat. Hon passade också sin systerson, 5 veckor gammal. Att kånka runt på honom och ha honom snusandes i famnen gjorde mig helt sjuk. Det bara ryckte och slet i min babytarm. Kanske ska fråga Boxaren om han vill donera lite material till en bejbare. Närrå, riktigt så illa är det inte. Men kan fan inte låta bli att bli galet sugen.

Nu måste jag duna in, nytt pass imorgon och middag hos Momma.

Mad lööv for u all

1 kommentar

  1. Elin said,

    Ha ha vilken söting 😛

Kommentera

