På farlig is

mars 11, 2007 at 9:32 f m (Okategoriserade)

Antal kronor på Hotness konto: 9.17

Antal nikotintuggummin kvar: 2

Det här kan blir farligt mina vänner, riktigt farligt. Jag måste helt enkelt förbi Apoteket på väg till träningen och jag kommer betala med enkronor från min växelburk. Det kommer bli en skammens dag.

När jag vaknade imorse upptäckte jag att jag uträttat en del saker under min sömn. Jag har tex proppat i mig en halvliter citronsorbet och provat kläder. Har inte något minne av nåt. Ibland kan jag ha lite såna saker för mig. Det kan vara ganska spännande att se vad jag vräkt i mig under nattens lopp. Det verkar iaf som jag inte har några som helst betänkligheter när det gäller näringsvärde. Det jag brukar stoppa i mig blir chips, glass, godis och liknande. Helt galet. Ska fan handboja mig till sängen framöver.

2 kommentarer

  1. Radikal mamma said,

    Nikotin, ljuva underbara vän som aldrig sviker.
    Nikotin, vackraste sötaste älsklingsraringen.

    Åh, jag saknar mitt snus så att jag vet inte vad. Jag har varit nikotinfri i fyra veckor. Ligger plus kind of tre otrivselkilon. Jag är glöpahungrig efter allt – allt – allt.

    Why? Why?

  2. swedette said,

    Hur gick det med Boxaren???
    Väntar spännt.

Kommentera

