Förnedringsdags

mars 13, 2007 at 8:59 e m (Okategoriserade)

                  watkins10blogg.jpg

Så Boxaren kom över igår vid ett på dagen. Vi sitter i soffan och kollar på tv, säger inte så mycket. Helt plötsligt frågar han:

– So did u find a guy yet?

– Umm no, I dont be out that much.

– Well, u can use internet.

– Umm, well it aint like Im really looking right now. I have a lot of things to deal with so finding a man aint really like my first priority.

Asså måste han vara så jävla obvious att han inte bryr sig? Jag vet att han inte bryr sig om jag skulle hitta en snubbe men kom igen. Måste man vara sådär äckligt att påvisa det?

Jag surar ihop totalt och vi pratar knappt. Stämningen är så sjukt tjock och jobbig att jag överväger att be honom dra. Men iaf, det lättar lite vi börjar prata lite å så hamnar liksom närmre i soffan. Allt på hans initiativ. Jag har hittills dragit mig undan. Det ena leder till det andra och det blir en hel del friktion och gnuggande, och jag tänker hey ska bara reta honom lite. Said and done, Hotness kör på spelet. Helt plötsligt tittar jag ner medans Boxaren mest tittar inåt och jag ser en fläck på hans vita kallingar. Jiisus, jag har fått grejerna. Igen. Det har hänt två ggr tidigare med honom. Men kära vänner, jag har inte bara fått grejerna…Jag har återskapat scenen av Stockholms blodbad. Jag säger:

– Fuck, I just got my period

– Oh its ok, dont matter

Men jag kan bara inte. Jag vet att det ser ut som ett slakthus därnere. Jag reser mig upp och min vita soffa är dränkt i blod. Hans vita kallingar är med röda än vita och han har to.m blod i ansiktet. Men han skiter i det och e typ redo att hoppa på mig iaf. Jag rusar mot muggen och in i duschen. Han också. Allt han tjatar om är att han vill träffas igen. Vill jag träffa honom? Jag säger ingenting. Mitt hem ser ut som en brottsplats och jag kan inte tänka.

Han säger:

– U know Im leaving on thursday to be gone 2-3 weeks so dont think Im doing some type of disappering act ok?

– As opposed to what?

Han tror jag inte fattat och säger det typ tre ggr till. Till slut fattar han vad jag menar.

– Haha, dont be a smartass.

Jag duschar ner honom med hans t-shirt på. Han drar hemåt med blöt t-shirt och ett par nerblodade kallingar i handen.

Pls visit Hotness Mansion again. We´re pleased to have u. Or not.

3 kommentarer

  1. Crusty said,

    ..tror jag ska skicka CSI till the mantion så får de se om någon blivit slaktad med motorsåg eller ej..h ah aha h ah a

  2. hotness said,

    mm kanske hittar dom en prydligt förpackad boxare?

  3. Radikal mamma said,

    Förlåt men jag klappar ihop i stora asgarvet 😀

Kommentera

