Du ska inga andra gudar hava jämte Gerhard

mars 14, 2007 at 1:40 e m (Okategoriserade)

                          watkins21blogg2.jpg

Så idag var första gången jag gick till Gerhard som jag hört så mycket om. Både Fyah och Ylva klipper sig där och är jättenöjda. Gerhard är en mycket speciell, men så skön snubbe. Alltså jag har varit hos massor av olika frisörer, Toni & Guy, Hårgänget u name it, I´ve been there. Men nu är Hotness one mans woman. I belong to Gerhard. Han är så sjukt duktig och klippte mig precis sådär som jag ALLTID velat haft det, men som ingen frisör lyckats få till.

Ska du klippa dig, jisus gå till Blum´s och boka in dig hos Gerhard. Blir du besviken kommer jag äta upp mina blodiga trollor. Ligger på S:t Eriksgatan  98 och har tel: 08-34 66 11. Som Gerhard säger: Det blir bara donder!

Adios Flamingos

2 kommentarer

  1. swedette said,

    dags att boka biljett till sthlm, alltså??
    Sweden’s baksida, here I come!

  2. hotness said,

    Hahaha ja, om det är Sveriges baksida kommer du definitivt hitta Gerhard där;)

Kommentera

