Tidigt ska syndaren vakna

mars 14, 2007 at 6:09 f m (Okategoriserade)

                                      sup2.jpg

Min kropp sätter upp motstånd. Den är inte gjord för att gå upp klockan 6. Idag har jag ett riktigt vidrigt möte med en riktigt vidrig människa. Känns sådär att behöva gå upp såhär tidigt för det. Och göra mig redo för strid. Hotness behöver mer tid för sånt. Men Hotness kan uppmana riktig bitterhet och smarta formuleringar oavsett tid på dygnet så det går nog bra ändå.

Efter det vidriga mötet med den vidriga människan ska jag klippa mig hos ny frisör. Gerhard. Det låter sådär men  han ska tydligen vara det grymmaste i Stockholm och jag har sett en del av hans jobb. Men ändå nervös. Jag vill fan inte få en frisyr som en marshalk igen. Inte nu när jag kämpat för att låta det växa ut en liten bit.

Måste slänga i mig lite frukost innan jag drar. Hoppas ni får en jävligt skön dag!

One

2 kommentarer

  1. Big Poppa Crusty said,

    ..vad blir det? en Prins Valiant frissa ällä?…ha ha ha .. 😉

  2. hotness said,

    Haha nästan, jag är sjukt nöjd!

Kommentera

