Skitlukt

mars 15, 2007 at 7:11 e m (Okategoriserade)

                  eric-prydz-call-on-me.jpg

Fan vad jag hatar folk som släpper brakskitar på pass. Det är så jävla vidrigt att jag nästan vill dö. Alltså man FÅR INTE GÖRA DET! Och brakarna folk släpper är inga vanliga brakare, dom luktar som dom legat i tarmen i tjugo år innan dom hittat ut. Idag var det någon som släppte en som gjorde så jag tappade hela koordinationen och ögonen tårades. Hemskt…

Är det för övrigt någon som har någon idé hur man kan få in lite cash? Dvs om ingen vill köpa denna slitna ändock strålande kropp för en billig slant.

2 kommentarer

  1. Cilla said,

    haha fan vad jag skrattade när jag läste det här! det är lika jävligt när man är ute på någon klubb och folk får för sig att det är helt legetimt att släppa sig på dansgolvet!

  2. hotness said,

    Vidrigt, spöstraff borde det vara på sånt!

Kommentera

