Inte en bra början…

mars 18, 2007 at 9:09 f m (Okategoriserade)

                                    karate.jpg

Dagen börjar med att jag går igenom min myntburk för att se vilken budget jag har för inhandling av frukost. Det kan göra vemsomhelst deprimerad. Jag lyckades skrapa fram 70:- vilket inte är så illa pinkat. De sista 6 dagarna har jag ätit middag hos släktingar och vänner, och jag tror jag kommer klara tills på tisdag då pengar trillar in. Såhär pank har jag nog inte varit på flera år. På ett sätt är det ganska uppfriskande. På många andra sätt är det inte.

Ska iaf iväg på mitt favoritpass idag. Det bästa med det passet är att det är inga mökar som släpps av deltagarna. Tror det är för dom flesta har gått på passet rätt länge och är ganska så fit. Det tackar vi för. Har också insett att jag inte kan köra typ aerobics 5 ggr i veckan om jag vill bli större. Bränner ju bort allt fett på det sättet och det vill jag ju inte. Den här insikten innebär att jag måste börja gå på gym. Och jag drar mig verkligen. Jag har inget emot att gå på pass själv, men att gå på gym….no, I cant do it Captain. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det här. Jag vill ju helst gå där jag redan har kort. Känns sjukt onödigt att köpa kort på annat ställe bara  för att en kompis tränar där och vi kan göra sällskap. Det här är en nöt som Hotness måste knäcka. Men nu vet jag vad jag måste göra för att få dom resultat jag vill ha iaf. Det är en början.

Mot Ica!

Kommentera

