The Collector

mars 18, 2007 at 7:12 e m (Okategoriserade)

                                vinglas.jpg

Nu har jag börjat samla igen…Med jämna mellanrum så brukar jag få någon samlarmani på nån typ av pryl. Tidigare exempel är mässingsljusstakar, hängsmycken och tekoppar. Just nu är det vinglas. Jag vill samla på mig olika typer och modeller av vinglas. Jag vill inte ha två av samma utan bara udda. Som det ovan som jag hoppas ropa in. Egentligen är hela vinglasgrejen ett rent härmeri av min faster. Men jag har kommit fram till att härmeri BEHÖVER inte vara dåligt. Så länge det är en enstaka grejer och att man alltid erkänner. Att man är en härmis alltså. All good in the neighborhood.

För övrigt saknar jag. Närmast till hands är pissBoxaren. Men jag skulle bara vilja ligga och lukta på honom ett tag. Lukta och snusa. Känna värmen. Bara knöla mig riktigt tätt intill och ligga där och lukta och snusa. Det är är ett så sjukt dåligt tecken. Det är bara att uppa dosen av dom små vita. Or I´ll never make it alive.

One

2 kommentarer

  1. felicia said,

    haha jag hade också en period förut där jag samlade på tekoppar som en galning 🙂

  2. Old dirty bastard said,

    mkt vackert vinglas och härma är alltid helt rätt men som sagt inte smussla med det

Kommentera

