Such aversion

mars 19, 2007 at 8:03 f m (Okategoriserade)

                            gym.jpg

Ringde just till ett gym och bokade in en PT. Ska dit idag med Fyah klockan sju. Jag är redan så nervös att jag mår illa. Asså gym är fan inte min grej. Ok att gå på pass och så men gym…vet inte varför. Men nu finns det ingen utväg. Nu ska det fan byggas. Sluta bränna och bara bygga. Nä inte sluta bränna helt, men  målet är två dgr gym, 2 dgr pass och en dag yoga. Kommer fan bli skitkul!

För övrigt har min baby åkt till Norge för att åka skidor i 4 dgr. Jag saknar honom redan så mycket så det känns som jag har en gråsten i bröstet. När man skaffar barn så delas verkligen ens hjärta i två och han har den ena halvan och jag den andra.

Den andra som jag saknar ska vi inte ens prata om. Jag skyller det helt och hållet på hormoner. And let´s just keep it at that.

2 kommentarer

  1. yenny said,

    Bra iniativ där! Om JAG av alla slöfockar på jordklotet klarar att träna, kommer du också klara det 😉 inte för att jag vet om du är en slöfock eller inte, men det går nog bra ska du se!

  2. hotness said,

    Hoppas verkligen det, jag ska fan köra järnet!

Kommentera

