Stilnoct – Min vän i mörkret

mars 20, 2007 at 2:56 e m (Okategoriserade)

                    cookie.jpg

Läste i i Aftonbladet idag om Stilnoct. Då främst om dom bisarra biverkningarna som kan uppstå. Jag kan  ju inte säga att dom har fel. Me and Stilnoct go way way back…Att det är farligt i samband med alkohol borde vemsomhelst kunna räkna ut med häcken. De andra sakerna som kan uppstå kan ju vålla vissa problem. Jag har te.x shoppat en hel del på nätet, ätit upp mig en hel del och lite annat. Mest småkul saker som jag inte lider nämnvärt av. Men jag tar fan hellre Stilnoct än att ligga och stirra i taket en hel natt. Och jag tar hellre en kille och har nakenjympa tills jag somnar av trötthet än att ta en Stilnoct. Men hey…i brist på annat är det dom små vita som knockar mig. Problemet är ju att dom är beroendeframkallande och det är ju inte så kul. Därför ska jag försöka trappa ner. Har nog inte somnat på egen hand på kvällen annat än ett par gånger de senaste året. Not very good…

4 kommentarer

  1. Amanda said,

    Har faktiskt fått dom där med. Men aldrig tagit någon. Sen läste jag på aftonbladet om det där och nu vill jag inte ta dom,
    Men vad säger du.. tar du dom? Är dom bra? 🙂

  2. hotness said,

    Japp, I pop ´em like candy;-) Ta en precis när du ska lägga dig så kollar du lite på tv eller läser en bok så kommer du känna hur du blir trött. Tycker dom är helt ok

  3. Fia said,

    ta dem inte.. finns bättre som inte har såna hemska biverkningar o inte är beroendeframkallande. Sen är det superviktigt att man tar tabletten prick precis när man lägger sig under täcket o att man inte distraheras av tv;n el av intryck från någon tidning för då förlorar man den hypnotiska effekten av dem o kan vakna o är samtidigt helt borta, man får även minnesförlust som inträffar inom 7-8 tim från tiden man tagit dosen varför det är viktigt att se till att man får den tiden att sova på.

    • bob said,

      Men.. Det är ju hela anledningen till att man tar dom 😀

Kommentera

