Ynklig

mars 20, 2007 at 8:16 f m (Okategoriserade)

                               watkins14.jpg

Åhh, jag känner mig så ynklig. Vaknade vid sju och kunde inte somna om. Jag blir fan galen. Jag vill inte gå upp så tidigt. Morgonstund har guld i mun, ät min skit. Jag vill sova. Dessutom har jag ont i huvudet och träningsvärk i bröstryggen och axlarna. Och nu är jag hungrig och har inget att äta hemma. Måste gå och handla. Satan vad sur jag är.

Iaf, jag var på gymmet igår på intro. Så satans skitsvårt att ha exakt rätt position samtidigt som du ska göra en rörelse inte för sakta och inte för snabbt. Hade den där instruktören frågat mig om jag svankade en gång till hade jag fan armbågat honom i ansiktet och gått hem. Men det hela ska väl funka. Det är bara att inse att gym inte är min favoritpryl direkt, önska mig en iPod när jag fyller år and just take the pain and boredom. JUST TAKE IT LIKE A GOOD LITTLE BITCH, THAT´S IT JUST TAAAAKE IT, TAKE IT ALL!!!!!!!!!!!!!

Blodsockernivån är på en icke acceptabel nivå nu. Måste äta.

Im out

Kommentera

