Desperat

mars 28, 2007 at 8:14 f m (Okategoriserade)

Jag är helt passiviserad. Jag har inget mål och ingen mening. Crusty snabbanalyserade mig och kom inom 0.7 sekunder fram till att jag behöver en rejäl omgång. Men jag har sagt det förr, han är min Dr Phil.

I brist på lösning tänker jag ta Miss Keeps tips och köpa en realdoll och gå loss. Tänker nog beställa en utan huvud cuz he aint that pretty.

Så när ni ser en tjej på stan med en desperat blick skramlandes en bössa för att samla in pengar till hmm…krigsoffer i  Miami, lägg en slant. Hon..öhh..krigsoffren behöver verkligen det.

Adios Flamingos

5 kommentarer

  1. manilla said,

    Dr Phil här, vill bara reda ut begreppen så att inte någon missuppfattar det här med rejäl onmgång. Häradsbeteckare aka boxaren är den som brukar utföra rejäla omgångar. Jag däremot brukar avråda hotness att beblanda sig med honom, men hon brukar inte lyssna på de råden. När jag nu gav henne rådet om rejäl omgång lyssnar hon däremot..

    peace

    Dr Phil

  2. hotness said,

    Mmm and he does it so well;-)
    Alltså jag lyssnar ALLTID! Men sen att jag kanske gör något som Dr Phil avråder är en heelt annan sak…

  3. Camilla said,

    Fattas bara att han kan befrukta en, då hade jag slagit till 😀

  4. hotness said,

    Själv gillar jag hans sterilitet, det brukar vara ett jävla gissel annars;-)

  5. Miss Keep Your Distance said,

    Ja, Charlie var fan inte läcker. Men har säkert vissa.. ehum… kvaliteter.

Kommentera

