Vidrig flashback

mars 28, 2007 at 8:21 e m (Okategoriserade)

                            trana.jpg

Fick just en flashback av en gång när jag var ute. Jag var på East med J-Dough, 22 år och bodde ihop med min son och hans pappa. Båda jag och J var rätt så rökiga och stapplade ut från toaletten och ställde oss vid spegeln för att inspektera status. Ut från andra toan kommer en tjej och hennes kompisar. Hon var sjukt vältränad och hennes kompis frågade henne om hon fick känna på hennes mage som var ett snyggt litet sexpack. Själv var jag mindre vältränad då jag krystat ut en unge 2 år tidigare. Det brann till av avundsjuka i mig.

Några månader efteråt fick jag reda på att min babydaddy was doing the dirty with somebody else. Gissa vem?

Det prydliga lilla sexpacket.

Världen är bra liten. Jag hatar henne fortfarande med sån intensitet att jag vill slita hennes kött från benen när jag ser henne.

Fadeout

1 kommentar

  1. Camilla said,

    Fyyy faaan! Man blir så less på män. Jag har lovat mig själv att aldrig mer bli kär eller inseminera/adoptera på egen hand….Alternativt skaffa barn med en killkompis som är homosexuell. Eller som du skrev bara sterilisera sig 🙂

Kommentera

