Hotness broke back

mars 30, 2007 at 9:56 e m (Okategoriserade)

                       rygg.jpg

Ännu ett förnedrande klipp från Hotness liv. Klipp från Hotness lustar har det tyvärr blivit tunt med på sistone. Var på gymmet idag och tänkte köra lite rodd och trappmaskin i en timme. Efter jag har rott 1000 meter känns det som någon sätter in en kniv i ländryggen. Det gör så satans ont att jag skriker till högt så det ekar över hela stället. Jag sitter fastspänd i fötterna på roddmaskinen och kan inte komma av den satans maskinen. Efter mycket om och men lyckas jag lossa fötterna och kommer upp men kan inte böja mig framåt. Trots denna otroliga smärta trampade jag loss på trappmaskinen i 20 minuter innan jag vacklade in i omklädningsrummet och bytte om.

I skrivandes stund känns det som en nerv stor som en daggmask sitter i kläm i ryggen.

Hotness är inte glad.

2 kommentarer

  1. Camilla said,

    Jobbigt! Hoppas att du mår bättre snart. Jag garvar verkligen högt för mig själv när jag läser vissa av dina inlägg, du skriver så roligt 😀

  2. hotness said,

    🙂 Thanx

Kommentera

