Lördagsfunderingar och modebloggar

mars 31, 2007 at 2:35 e m (Okategoriserade)

                 watkins11blogg.jpg

Efter halva dagen gått känns ryggen bättre. Inte tillräckligt bra för att följa med Mini på Debaser medis men kanske blir bra nog så jag kan köra ett pass imorgon. Jag är sjukt sugen.

Andra nyheter är att min slyna till granne ska äntligen flytta. Hon och hennes innetofflor typ platå, vikt ca 17 kilo. Om jag hade en slant för varenda dunk jag hört däruppe från skulle jag vara en rik kvinna. Jag har varit däruppe otaliga gånger, skrivit ett hotbrev och anmält henne till vår bostadsrättsförening. HAHAHA, som en riktigt bitterfitta. Men nu ska hon alltså flytta. Wohaaa! Men med min tur flyttar det väl in en åttabarnsfamilj istället.

Sen har jag och Mini i intensivt samtal idag ställt oss frågande till dessa modebloggar. Då menar jag inte dom mer seriösa som te.x Miashopping och Sartorialist, utan hmmm..andra kanske lite yngre bloggar. Det sjukaste konstaterade vi är den enorma besökstatistiken dom har. Engla har typ 80.000 i veckan, Shecity 30.000. Jag fattar det inte. Hur många fjortisar finns det i Sverige?

Fan va det här blev bittert. Men så kan det bli ibland.

6 kommentarer

  1. mini said,

    Word! Men lite frustrerad att du redan tagit ett beslut angående kvällen.. Tänk om lilla tanten känner sig bättre runt nio-tiosnåret, still aint too late..

  2. hotness said,

    I know, men saken är den att jag tvivlar på att jag kan håll amig upprätt i mer än två timmar och desto mindre dansa. Hur skakar man rumpa med ryggskott?

  3. Virvla said,

    det finns alldeles för många fjortisar men framförallt så finns det alldeles för många personer utan eget, kritiskt tänkande, hennes followers verkar vara som sådana där vita elektriska spöken från Mumintrollet (kommer inte på vad de heter hattifnattar?) som bara smyger omkring i klungor.

  4. Virvla said,

    öh, min länk blir till ”fel” blogg, min riktiga blogg är http://www.virvla.se jag måste logga ut från wordpress, mastbilder vill man kanske eeehrm…inte skylta med.

  5. MiaShopping said,

    Nu är det dags att svälja slipsen 🙂

  6. hotness said,

    Mia: Ja, nu har jag totalt tappat tron på mänskligheten..

Kommentera

