Middag och ett odödligt citat

mars 31, 2007 at 10:56 e m (Okategoriserade)

                           middag.jpg

Mumsig middag åt jag idag. Samma som igår. Ibland när man riktigt fått till något kan jag äta det flera dagar i rad. Känns inte som jag är den mest fantasifulla kocken direkt.

Linda Rosing har tydligen uppat sina bollar. Dem verkade vara mer än hon kunde hantera från början, så hur hon ska kunna tygla två jättemeloner a´1 kg styck kommer bli kul att se. Eller nej, mer tragiskt. På Aftonbladet finns en liten intervju med Linda om nya operationen och ett paparazzikort på Linda när hon kommer ut från kliniken med Fadde vid sin sida.

binda.jpg

Eller paparazzi, Linda ringde väl hugade spekulanter och angav tid för när hon skulle komma ut. Men iaf, citatet som fick det att pirra i mitt bröst var som följer:

” Jag har slutat med min antidepressiva medicin. När jag är med Fadde känns allt bra. Jag behöver inte tänka på att må dåligt. ”

Åh Linda, du har sån tur som inte behöver tänka på att må dåligt. Jag vet att det är så många därute som inte gör annat än försöker tänka på att må dåligt. Och att man tack vare någon annan kan bli av med en depression låter ju förträffligt om än självutplånande.

Här är ett råd från mig till dig: Köp tillbaka din hud från vem du än nu sålt den till för vara naknare än vad du är nu kan inte vara hälsosamt. Kanske inte ens möjligt.

Mot kryptan

1 kommentar

  1. Camilla said,

    Dom sprack ju tydligenockså.. Eller du anske nämde det… Stackars sate

Kommentera

