Lillstrumpa

april 2, 2007 at 10:24 e m (Okategoriserade)

                                 ollski.jpg

Min lillebror till höger, tjugo år gammal…Skönt att se att han inte tappar stilen iaf. Har ett minne gömt i mitt hjärnkontor som jag tar fram ibland när jag vill skratta av mig. Det rör Lillstrumpa och hans bästa vän, båda i sexårsåldern och i badkaret. Låt mig bara säga att någon råkade suga upp en brun korv som helt plötsligt flöt runt som ett vilset skepp. Vad som hände därefter kan bara beskrivas som en exorcistenfrenzy i spyor.

Hahahhaa skrattar så hela sängen skumpar!!

Iaf har Lillstrumpa lovat att hänka till gymmet i nästa vecka och visa mig hur jag ska göra för att träna med fria vikter.

U just gotta love him

1 kommentar

  1. Blingbling said,

    Hi hi skönaste inlägget jag läst på länge. Själv pinkade jag och brorsan i badet för att hålla värmen liksom. Hugaligen…

Kommentera

