Önskning och förhoppning

april 2, 2007 at 10:10 f m (Okategoriserade)

                                     reebok-freestyle.jpg

På min födelsedag önskar jag mig också dessa. The Classics Reebok Freestyle. Sportade dom senast när jag var typ 15 tillsammans med en kraftig permanent och typ jeans med pressveck. Hahahahaha jisus, those were the days.

Idag kommer också resultaten publiceras från Aftonbladets modeblogstävling. Jag är så galet nyfiken på vem som kan tänkas vinna. Jag håller tummarna för Mia såklart. För ca tre dygn sedan såg listan ut så här över bloggarna som var i ledning i alfabetiskt ordning:

Amanda
BEAUTIFULONES
Engla’s Showroom
Fröken SötSur
Hanna Fridén
Miashopping
Modeflickan
She City
Shit Pommesfrites
Sophie’s Fashion

The suspense is killing me!

Kommentera

