Sumtin is really wrong here baby

april 2, 2007 at 4:13 f m (Okategoriserade)

                         watkins1.gif

Galet. Vaknade halv sex och kunde inte somna om. Sovit asdåligt inatt. Har inte ens drömt något. Känns som jag bara legat och lurat hela natten. Jag blir så satans frustrerad för jag har fortfarande ont i ryggen vilket innebär att det är svårt att gå på pass och direkt olämpligt att gå till gymmet och lyfta. Undra om jag ska bara dra iväg och gå på trappmaskinen. Men jag vete fan inte om den gör så himla mycket…Och det är ganska tråkigt att stå och trampa i en halvtimme utan musik i öronen eller nåt. Fan jag hoppas verkligen att jag får en iPod när jag fyller år. Min framtida form hänger på det.

Until lata

1 kommentar

  1. Lazy Girl said,

    hoppas verkligen att du får en ipod…jag kan inte leva utan musik…måste ha den jämt annars får jag spel.
    XXX

Kommentera

