Linda Rosing – Inte längre en transa

april 6, 2007 at 10:50 f m (Okategoriserade)

                             linda.jpg

Det har snackats mycket om Linda Rosing, om hennes utseende, hennes desperata behov av exponering i media osv. Hon har ju opererat sig en del och jag har tyckt att det varit med mindre lyckade resultat. Hon såg mest ut som en transvestit. Men kollade på en intervju i Expressen idag och om man bortser från hennes egna dragna paralleller mellan hennes liv och Marilyn Monroes och Anna Nicole Smith, och bara kollar på bilden tycker jag hon är skitsöt.

Munnen är inte lika ankig längre, hennes ansiktsdrag är rundare och hon ser skitbra ut tycker jag.

Nu är det bara insidan som behöver en helrenovering.

4 kommentarer

  1. Camilla said,

    Jag har sett henne och Fadde IRL och hon var då helt osminkad och hade faktiskt mer utstrålning i verkligheten än på TV 🙂

  2. hotness said,

    En del bilder jag sett på henne har verkligen varit hemska, faktiskt kul att se att hon kan vara riktigt söt också.

  3. snubben said,

    Bara jag tänker på människan så kaskadkräks jag..

  4. Crusty said,

    sliten crackhoe säger jag bara…

Kommentera

