X-Rated

april 6, 2007 at 10:33 f m (Okategoriserade)

                              jenna1.jpg

Jag har numera canal +. Och är verkligen nöjd. Tycker dom visar bra filmer hela tiden. Det är typ den enda kanalen jag kollar på nuförtiden. Till min stora lycka upptäckte jag för några nätter sen att dom visar porrisar på natten. Min lycka förbyttes snabbt i äckel och mitt pirr i magen till en gråsten. Alltså VARFÖR måste alla porrisar filmas i diskbänksljus? Wtf happened to moodlights? Man kan ju fan operera i det där ljuset. It just aint hot. Och så många dåliga filmer det finns! Alltså jag borde ge mig in i porrbranschen och regissera sum nice flicks. Som man går igång på. För det här går bara bort.

Ändå kan jag inte låta bli att kolla. Fast inte för jag går igång på det utan jag kollar med en fascination, som man kollar på Medical Detectives typ.

I have to get out of the house!

2 kommentarer

  1. snubben said,

    Håller med somfan!
    Kliniskt tråkigtsomfan är det.

    Ska vi starta porrbolag ihop?

    🙂

  2. hotness said,

    Jag e på:-)

Kommentera

