Duvslakten

april 10, 2007 at 11:14 f m (Okategoriserade)

                          fisensmyg.gif

Se på det här oskyldiga lilla ansiktet. Inte är väl det en mördares ansikte? Inte skulle väl han kunna slita ett djur i småbitar och hånle? Tänk om. För bakom det här söta lilla ansiktet döljer sig en mördares vansinniga hjärna och ett iskallt geni.

Jag gör ständiga missbedömningar av männen jag väljer att ta in i mitt liv. Jag kan bara nu säga att det rör sig inte enbart om rasen Homo Sapiens utan överskrider alla rasgränser. Skåda brottplatsen. Location: Utanför den åtalades port

murder1.gif

Bevis nummer ett: Fjädrar i trappan som leder till den åtalades ytterdörr

murder2.gif

Dags att ringa juridiskt ombud.

6 kommentarer

  1. manilla said,

    don´t trust katter säger jag bara….

  2. Radikal mamma said,

    *asgarvar hysteriskt*

    Don´t trust men, säger jag bara… 😀

  3. Camilla said,

    Hahah Va söt 🙂 Jag har bytt blogg nu helt plötsligt! Spana in!

  4. manilla said,

    …hotness ditt lata as, kom igen nu, blogga lite så jag har ngt att göra om dagarna.. 😉

  5. Malin said,

    hrmpfh.. ja jag säger då det, typiskt karlar!

  6. Blingbling said,

    Nu ska du få höra. Jag hade en galen katt en gång. Den mördade typ allt som rörde sig. Ormar och ekorrar, you name it. En gång kom den hem med en söt lite vessla av något slag. En hermelin kanske. Och en annan gång hoppade missen upp på grannens hund och typ borrade in alla klor. Oj, det här blir dyrt tänkte jag.

Kommentera

