What is that hanging out from ur coochie?

april 15, 2007 at 9:00 f m (Okategoriserade)

                           drink.jpg

When it rains, it pours…Livet leker inte för Hotness. Jag kan bara avslöja att efter fruktansvärd upptäckt och egen undersökning har jag kommit fram till att jag har fått Bartholinit. Vad det är kan ni sjuka jävlar googla fram själva. Jag gillar det iallafall inte. Jag skulle nog vilja säga att det är få saker som kan få en lika lättirriterad som när man har Bartholinit.

Men skål, ta en drink för Hotness. Själv tänker jag gå och leta fram en gammal slips att hänga mig i.

3 kommentarer

  1. Camilla said,

    Gillar min nya logga 😀 Över förväntan.Vädigt Camilligt kan man säga. Usch det är aldrig kul när det krånglar där nere.. .. Fick själv en inf där nere vilket är mindre skoj! :-((( Skulle inte förvåna mig om jag är steril HEhe

  2. Blingbling said,

    Nääää, fy f-n. Stackare.

  3. hotness said,

    🙂 Nä det känns som jag blivit svårt drabbad av både det ena och andra den senaste tiden.
    Kul att du gillade loggan, tyckte iaf att den passade på bloggen.

Kommentera

