Bannad från gymmet

april 16, 2007 at 9:21 e m (Okategoriserade)

                                     game.jpg

Den här dagen har varit över förväntan! Började med att min Bartholinit inte var Bartholonit utan något heeelt annat. Äckligt men ytterst ofarligt. J-Dough kom över och lagade smaskig mat och bjöd på många skratt. Det första hon gör är att börja beklaga sig över sina krakben. En vanligt funtad människa kan undra vafan krakben är, men eftersom jag känt J-Dough i 15 år vet jag att det är hennes kråksparkar hon menar. Hahahahaha, jag skrattade tills jag vek mig. Gick sen in i en matkoma och somnade i typ en kvart och sedan stressresa till gymmet.

Men nu till större saker. Alltså på gymmet..jag kan fan inte låta bli att kolla lirare heeela tiden och snabbt avhandla dom på min lista. Definitely would, definitely wouldnt, osv osv. Men idag mina herrar och damer såg jag något så smaskigt att jag kunde sugit i mig honom som en piggelin en het sommardag. Det roligaste är att Fyah picked him out of a crowd och sa:

– Fyah: Aha han..

– Hotness: Mmm i vita T-shirten, sooo yummy

– Fyah: I know, precis din smak

Och fan om det inte är så sant. Alltså ta en kille som ser ut som han just rånat en bank, inte haft sex på ett år och ögonsexar dig och inte gör annat än olagligheter and thats my kinda bwoy. I cant help it! Det är som en drog. Jag kan inte låta dom vara helt enkelt. Jag försöker iaf och det räcker.

Mycket lustar blir det..

13 kommentarer

  1. manilla said,

    ..ska du verkligen hooka med the game? aj aj aj..det där kommer bli trubbel..ha ha ha 😉

  2. hotness said,

    Isf skulle The Game nog tillhöra en av de mer timidare killarna jag haft i mitt liv;-)

  3. Blingbling said,

    Ja herregud. Själv faller jag för dessa killar

    http://blingbling.webblogg.se/1175514704_nej_jag_mste_gra_ngon.html

    Dom har en tedens att krossa mitt lilla pickande hjärta om & om igen. Jag ska börja gå på gym. Ja det ska jag fan.

  4. Blingbling said,

    Jag verkar alltid publicera saker två gånger på din blogg. Som en jäkla papegoja. Förlåt.

  5. manilla said,

    ..jo, timid är ju det jag tänker på när jag tänker på The Game..ha ha

  6. Märtha said,

    Åhhh jag älskar din blogg!! Du är ungefär lika smart som jag som budar på grejer utan att ha pengar..Jag skyller på att Traderadjävulen har satt klorna imig..

  7. Blingbling said,

    Men du, har du inte fått mina kommentarer jag skrev idag? Har du ett Blingblingfilter heheh.

    Alltså, vad skrev jag. Jag minns att att det var något utlägg om mina meningslösa ragg (också de stöpta i samma vax lisom). Du fick nog denna länka också

    http://blingbling.webblogg.se/1175514704_nej_jag_mste_gra_ngon.html

    Man kanske skulle börja träna på gym.

  8. hotness said,

    Well thanx Märtha, löv u right back

  9. Blingbling said,

    Här har du mina favvokillar

    http://blingbling.webblogg.se/290107120821_reviderat_listan.html

    Och här mina misstag

    http://blingbling.webblogg.se/1175514704_nej_jag_mste_gra_ngon.html

    Gymmet nästa efter att jag läst detta inlägg 😉

  10. hotness said,

    Bling: Det är bara haka nääär du vill, vi torkar mest dreggel från maskinerna ist fär svett

  11. Lari said,

    Haha… låter som att du kan ha det lite jobbigt när du går på gymmet.. inte bara träningsmässigt.. du sliter ut dig mentalt med..=)

  12. hotness said,

    Lari: Ja, man kan kalla det för en allroundträning

  13. nollåttan said,

    haha, bad girl!

Kommentera

