Panik på intåg

april 16, 2007 at 12:04 f m (Okategoriserade)

                                                                                          pernilla123.jpg

Hur fan ska jag få ihop 3000:-? Sälja Papitos Bruno Mattsson? Och på så sätt inte ha någon familj kvar på den sidan?

Sälja min kropp. Hahaha det skulle vara till forskning i så fall. Nämen jesus, jag måste komma på nåt.

Tips och råd mottages varmt.

Om du blir den som ger det vinnande tipset hägrar en ask oöppnade tops som belöning. Lycka till nu!

12 kommentarer

  1. yenny said,

    Oj, tack för länken! Herregud av mycket olika stiftelser! Jag sitter här och letar just nu.. Fast det är inte någon vad jag kan se som riktar sig direkt till utlandsstudier, men skit samma kan nog fjäska ihop nått brev som ska passa in på något annat liknande syfte. Har du lyckats få pengar från nån av stiftelserna?

  2. Big Poppa Crusty said,

    Hmm..du kan väl panta lite burkar?

  3. hotness said,

    Yenny: Japp, I am the fondmaster hahahaha. Men jag söker inte till studier iofs. Men den här kan du söka tex: http://www.fredrikabremer.se/site/page/219?cNode=0
    Här kan du hitta en del stipendier också: http://www.syoguiden.com/category.asp?BenID=2

    Lycka till! ( Känner mig som värsta syoguiden nu:-)

  4. Mini said,

    Du MÅSTE börja använda internet till ngt som inte har med grejjor och prylar och andra måste-ha-annars-bara-döör-jag! Annars måste jag som ansvarstagande lillasyrra kontakta din leverantör och be dem att kapa sladden fort som fan!!

  5. yenny said,

    Hmm… Hur ska man formulera sig i brevet för att få stipendier? Ska man köra snyfthistorier oj det är så synd om mig, eller ska man vara politiskt korrekt och opersonlig. Fan jag tycker det här svårt att få ihop nått. Jag har hittat några möjliga kandidateter till att casha ut money iaf 😉

  6. Blingbling said,

    Damn, you are in deep shit. Pantbanken kanske? Tills löning tickar in igen och du kan köpa det tillbaka. Eller kredit, om du har någon dvs. Eller sälj den gamla lampan du hade innan, men sälj för guds skull inte din bruno.

  7. hotness said,

    yenny: Ledordet ska vara ambition. De ska känna att det är värt att ge dig ett stipendium, att du verkar ambitiös och att du har klara mål osv.

  8. Kerstin said,

    Näe, snälla – sälj inte din kropp…

  9. yenny said,

    En sak till.. Hur lång tid tar det innan man får något besked eller pengarna utbelda? Hur länge har du fått vänta?

  10. Camilla said,

    Du kan designa sidor?? Haha Jag kan länka senare dag till din sida om du vill?

  11. hotness said,

    Kerstin: Nä alltså dessvärre tror jag inte jag får så mycket;-)
    yenny: Alla stipendier och fonder har olika ansökningsdatum så det beror helt på.
    Camilla: Hahaha ju iofs, först måste jag juh bli klar med din:-)

  12. nollåttan said,

    hm. tough one. eftersom säljarna oftast vill ha snabba betlningar tänker jag instinktivt på kreditkort? OK, det är ingen SNYGG utväg, men en AKUT sådan.

Kommentera

