Stenhård tisdag

april 17, 2007 at 6:35 e m (Okategoriserade)

                         depend.jpg

Just nu ligger jag i sängen med en varm vetekudde runt nackan och axlarna. Vaknade imorse och det kändes som axlarna var gjorda av cement. Alltså varför varför blir det alltid så när jag varit på gymmet? Jag stretchar som fan, men det spelar ingen roll. Så jag fick skippa yogan idag. Jag som verkligen skulle behöva lite inre lugn och köra lite ååmmmm…

Istället ska jag måla naglarna. Löv Depend och speciellt den röd-orangea färgen ovan. Kan behöva pyssla lite med mig själv. Ska sitta här och måla och åååmma helt själv, och INTE alls tänka på att M.O.P är i stan.

ååmmmmm

7 kommentarer

  1. Blingbling said,

    Min dag har varit minst sagt kaotisk. Måste nog fila ner mina naglar innan jag mördar nån.

    Du, jag har skrivit en 4-5 kommentarer på din blogg idag, men de bara försvinner.

    Har du spärrat din blogg från bling bling hehe? Jag som vill pimpa lite 😉

  2. Blingbling said,

    Du, jag vet inte om du får mina kommentarer. De senaste fem har bara försvunnit. Säg till om de dimper ner hos dig även om jag nu inte kan se dem. Jag vill ju inte bli kallad kommenteraterroriserarn eller nåt.

    Snyggt lack förresten. Och skönt snack =)

  3. Blingbling said,

    Aha, när jag tar bort min URL funkare. Det var som f-n

    Nu kan jag fortsätta pimpa din blogg hehe. Hur gick det med kristallkronan?

  4. hotness said,

    Helskumt, anyways du e numera på min blogroll så dom hittar dig iaf:-)
    Alltså den tragiska episoden med kristallkronan…risken att jag kan lägga till skörbjugg över sjukdomar jag haft är överhängande då jag kommer få äta nudlar i några månader framöver…

  5. Camilla said,

    Häftig färg! Gillar också det där nagellaget. Såå billigt men ändå inte så bra och större förpackningar på nagellack behövs inte. Har pengar på lör.

    1. Ta bort den lila fyrkanten vid min bild. Ser du den också?
    2. Vill ha en svart tunn rand mellan den vita och gråa bakgrunden
    3. Hjärtan framför bara kategorierna
    4. Lite smalare typsnitt på rubrikerna

    Sen är jag nöjd 😀 Jag upptäckte att just din och min sida, även din access sida har superliten text om man går in på datorn där jag arbetar Hehe. Så var det med min andra sida också. Vet inte vad det beror på men det får va så.
    Kramar

  6. Camilla said,

    ”Men ändå inte så bra” Hahah snacka om att jag är trött. Ändå så bra menade jag 🙂

  7. Miss Keep Your Distance said,

    Är Depend så bra? Har hört en massa positiva saker. Hmmm… Får nästan knata iväg och investera i en snart.

Kommentera

