No thanx – I´m off the candy

april 18, 2007 at 9:14 e m (Okategoriserade)

                         chokladfyrkanter_big.gif

Idag när jag var i affären så kom det en hmm, kuf och frågade paret bakom mig om han kunde gå före dem för han hade bara en liten grej som han skulle köpa. Sagt och gjort, kufen går före och slänger ner typ 8 halsmälta chokladgodisar på vågen framför kassörskan. Jag rekonstruerade snabbt tidigare händelse i huvudet.

Kuf smyger runt bland lösgodiset. Kuf har ca 900 miljoner bakterier på höger hand. Kuf slänger ner handen i en av lådorna och fiskar upp 8 chokladgodisar och går till kassan.

Jag mår så illa…Alltså vet du huuur mycket påskgodis jag har köpt och ätit? Tydligen har jag inte bara fått i mig e324, e551, konserveringsmedel och annat mysigt utan också 900 trillioner kufbakterier.

Fan

6 kommentarer

  1. nollåttan said,

    alltså det där är så vidrigt j-a ÄCKLIGT. Häromdagen såg jag en tjej som tog upp godis med HÄNDERNA och stoppade i sin påse. Jag sa till, men hon fortsatte. VIDRIGT:

  2. hotness said,

    Neeej sluuta, snart går jag in i köket och dricker propplösare

  3. mini said,

    hmmm.. just avslutat en stooor påse lösgodis från maxi.. vad gör jag nu? Ska jag gå o kräkas.. fan bakterierna har säkert, as we speak, hittat ngn mysig del av min tarm att hänga i.. äckligt äckligt äckligt!!! Så nu måste man börja skölja sitt godis oxå…

  4. Camilla said,

    Har sett samma sak bland frukterna vilket är vidrigt med tanke på att jag ibland slarvar med att skölja frukt.. En gubbe som stank kiss och svett jämförde varje äpple och vindruva. Han uktade även på vindruvorna så att de snuddade hans näsa :-/// Efter det har jag hållt mig från frukt ett tag..

  5. Big Poppa Crusty said,

    ..äääääääääääääh…så farligt är det inte, jag såg en rätt så vidrig sak en gång på en lunch restaurang.

    En snubbe skulle ta smör till sin macka, han tar en rejäl klick smör, men innan han ska sätta tillbaka smörkniven slickade han av den…..treeeeeevligt!

  6. Peer Fyah! said,

    Jag var på KS och hälsade på en kusin som låg på sjukan för opererad blindtarm. På kvällen var det kvällsfika i det lilla fkarummet. Vi käkar mackor och snackar skit. I fikarummet sitter det även en tant som även hon fikar. Först la jag inte märke till henne. Men när min kusse drog på muggen fanns det inte så mycket annat att titta på i fikarummet än tanten som stod där och bredde ytterligare en macka. Hon bär sjukhusets specialdesignade nattskjorta, liknande den klänning Hotness tänkte köpa förrut, en vid och ganska kort modell nattskjorta som passar alla storlekar. Tanten brer ytterligare en macka med smör och marmelad. När hon är klar med marmeladkniven så stoppar hon tillbaka den… – NEJ!! Hon för in den under nattskjortan! Då önskade att jag aldrig ätit någon macka där!

Kommentera

