Inte mer för Hotness

april 19, 2007 at 3:07 e m (Okategoriserade)

                           watkins17.jpg

Lord have mercy on this poor broken soul…Boxaren mailade nyss och deklarerade att han var tillbaka från Latinamerika.

Vet inte vad jag ska göra. Ska jag svara eller inte. Han är som ett jävla gift in mina ådror och jag har typ i tre veckors tid nästan klättrat på väggarna för att träffa honom igen. Men han får mig att må så jävla pisstaskigt och jag vet att det enda han vill är att ha nakengympa. Inte mig emot, men det kan inte vara det enda som det är. It´s way past that stage now.

Maaaan, vad det här är jobbigt. Jag ska nog skita i att svara.

Krama mig

11 kommentarer

  1. Najda said,

    Just nu pågår en sstor röstningstävlin på fillettes.webblogg.se.
    Vinnaren kommer att belönas med ett mode-kit med artiklar från bland annat Monki & Urban Outfitters! Skynda er och rösta och vinn det eftertracktade priset!

  2. mini said,

    SVARA INTE!! LOVA!!! VAR STARK!!!

  3. nollåttan said,

    här kommer en kram, och släng ut mobilbatteriet fort!

  4. Camilla said,

    Jag brukar blockera nret från mobilen och byta mail… Alllt för att undvika att människan kan komma åt en och skada mer.

  5. Blingbling said,

    Träffa honom. Det hade jag gjort. Men så är jag ju också sexuellt frustrerad och kåt som en marskatt. Och du, kram. Var försiktig.

  6. Camilla said,

    Shit vilka snygga rubriker 😀 TAck så mycket!!

  7. Camilla said,

    Hallo!! Jag är supernöjd men en sak som jag retar mig på lite är den tunna, lila ramen som dyker upp runt min stora ram Hehe.. Ser du den? Den dyker bara upp såfort man klickar på min sida men försvinner efter ett tag. Men går den inte att ta bort så kanske jag kan ha en svart tunn ram runt istället, men jag gillar den tjocka. Va jobbig jag är 😀 Sedan tar det jättelång tid innan folks kommentarer publiceras som den kommentaren du skrev sist om att du är klar men jag misstänker att blogg.se är lite knas?

    Kramis

  8. hotness said,

    Tja! Kollade med blogg.se och dom vet inte riktigt varför den dyker upp, och vet inte om den försvinner om jag byter ram runt profilbilden men jag tror inte det. Men om du vill ha en svart ram kan jag ändra det såklart. Ska den vara tunn eller tjoc och vill du ha en färgbild ist för den svartvita?

    Att kommentarerna är sega är tyvärr blogg.se ansvariga för:-)

  9. Camilla said,

    Jag exprimenterade förut och lyckades tillslut byta ramfärg innan du fick mitt lösen. Jag tror att det är jag som fixat nått i kodmallerna så det har blivit så.. :-/ Jag är nöjd med ramen och bilden som jag har nu så det får vara så 😀 Skicka ditt kontonr så sätter jag in pengar.

  10. Big Poppa Crusty said,

    …Tja Hotness, det är din andliga rådgivare här. Du vet vad jag sagt innan om boxar situationen, don´t even go there. Men eftersom du gång efter gång fullständigt ger blanka fan i att lyda mina råd så kommer jag denna gång vänta på boxaren med ett bollträ. Han kommer inte ens veta vad som körde över honom..he he he .. 😉

  11. Moa said,

    Ja, ge boxaren en rak höger och om det är någon gång du ska tappa din mobiltelefon så är det NU! Kram

Kommentera

