Le Boxer on speed

april 20, 2007 at 1:21 e m (Okategoriserade)

                        bondcat.jpg

Hola Lovers..en liten update. Boxaren har mailat igen. Eftersom jag inte svarade på mailet igår tog han det säkra före det osäkra och skickade ett till. Vet inte varför han verkar så angelägen om att jag ska svara då allt han skriver är att han undrar vad jag gjort den senaste tiden.

Kollar tempen kanske, I really dont know.

Nu ska jag ösa i mig mat och dra till gymmet, lovely!

Adios flamingos

6 kommentarer

  1. Crusty said,

    ..tycker du ska svara honom att du är gravid och att han är pappan…ha ha ha ha 😀

  2. hotness said,

    Det blir nog lite svårt iom att det var Sthlms blodbad sist vi hade nakenaktiviteter…

  3. Blingbling said,

    Enkelt. Jag vet svaret. Killen vill ligga!

  4. hotness said,

    Bling: Couldn´t be more right:-)

  5. nollåttan said,

    cool kitty. envis kille.

  6. Camilla said,

    Hallo!! Jag sätter in pengarna på måndag 🙂 Spännande att höra om du kan stå emot boxaren denna gång 😉

Kommentera

