Let sum catz outta the bag pt 2

april 23, 2007 at 9:03 e m (Okategoriserade)

                      amaryllis.jpg

Här kommer lite nya revelations bout di gal wid a name Hotness

1. Jag har med en PIC ( partner in crime ) dansat i baren East till Lionel Richie tröjlös, tills ljusen tändes och dom stängde.

2. Jag har ljugit fler gånger än vad jag känner mig bekväm med.

3. Jag är grym på att dansa

4. I ett tidigare förhållande hade vi aldrig sex en enda gång utan handbojor och vi träffades i över två år. 

5 Lojalitet är den egenskap som jag värdesätter högst hos dem jag har runt omkring mig.

6 Jag har fått sparken två gånger.

2 kommentarer

  1. mini said,

    4 av sex, fan jag kan rätt mycket om big siz när allt kommer omkring..

  2. Peer Fyah! said,

    Fan, du är så risig- måste du skylta med det? Men å andra sidan- denna lista är dock inte berikad med det värsta…

Kommentera

