Hotness going down

april 25, 2007 at 9:41 f m (Okategoriserade)

                               mapplethorpe1.jpg

Japp, så bra gick det med det. Har en nakendate inbokad. Och just precis det. Inte ens maskerad som en ”vi kan titta på tv och hänga lite ” date, utan en kom över på lördag så gör vi saker som jag inte ens vet om dom är tillåtna enligt lag date. I just love it. Och det som verkligen knäcker är tiden tills lördag som man spenderar tänkandes på det. Småleendes och rodnande. Ja, Hotness kan rodna. Inte ofta men det händer. Egentligen skulle daten vara nu på lördag men eftersom min nackspärr numera är en nivå 9 går inte det. Jag har mailat och bett att få flytta fram den tills nästa helg. Och jag hoppas det går bra.

Jag blir verkligen inte av med nackspärren. Jag har prövat allt. Alvedon, Ipren, Diklofenak, varm vetekudde men skiten släpper inte. Min högra axel är uppe vid örat ungefär och det blir fan inte bättre. Och jag börjar bli desperat. Jag måste dessutom till Uppsala på fredag och hur fan ska jag göra det när jag går runt och ser ut som en mentalpatient? Dessutom vet jag inte om jag tålde Diklifenaken för det kliar över hela min kropp. Men kan säga att jag ser ut som en riktig tjackis med mentala problem.

Extra sur gör mitt dilemma mig för jag har inte kunnat träna på hela veckan, det är jättefint väder ute som jag inte ens kan njuta av och dagarna bara går utan att jag kan göra något av dom.

Det enda som jag inte provat nu är att bli riktigt packad. Det är ju muskelavslappnande..

Dags för mer medicinering

13 kommentarer

  1. Blingbling said,

    Gud vad nice! Jag med har dejt ikväll. En SDkille. Om jag vill se honom naken visar sig. Hoppas, hoppas han e läcker och vill strippa.

  2. Crusty said,

    Diklifenak är fina grejjor! me like..ha ha

    Sen till det andra, är boxar svinet som för dig att lägga dig på rygg? igen? Vad har vi sagt om det där??

  3. hotness said,

    Hade mest tänkt att han skulle lägga sig på rygg för mig. I like it more that way;-)

  4. Mini said,

    Du suger, big time, det e faktiskt inte ok..

    Vad ska du göra i Uppsala?

  5. hotness said,

    Mini: Jag är verkligen inget föredöme för min lillasyster…Vad jag ska göra i Uppis? Det e en hemlis:)

  6. Mini said,

    Lägg av rå!! Tell me…

  7. nollåttan said,

    haha, kan man boka en porrsession rakt av? kul.

  8. swedette said,

    Prova pa en naprapat. Battre an en kiropraktor, och more lasting effect. For nacken, alltsa!

  9. hotness said,

    swedette: Har bokat en tid hos naprapat nu i eftermiddag, can´t wait. Det här håller verkligen på att driva mig till vansinne.

  10. maria said,

    usch den killen är vandrade smittohärd. varit i allt o alla o alla hål som finns…

  11. hotness said,

    maria: Hahaha vilken kille då?

  12. In Fame we trust « Hotness Liv och Lustar said,

    […] Har själv plockat bort en del såna och nu senast är det Maria som kommenterade i det här inlägget om att killen ( vet inte vem hon menade ) var värsta playern. Kanske syftade hon på min porris? […]

  13. Jonas said,

    Way to go girl!

Kommentera

