In Fame we trust

april 26, 2007 at 9:22 e m (Okategoriserade)

                            watkins11.gif

U just gotta love these bitches…Jag börjar förstå hur Lazy känner det med peer hoes som skrev på hennes blogg om hennes kille, vem han var och vad han gjorde. Har själv plockat bort en del såna och nu senast är det Maria som kommenterade i det här inlägget om att killen ( vet inte vem hon menade ) var värsta playern. Kanske syftade hon på min porris? Dunno really…Som hon skulle veta vem det var… hahaha bitch please, shut that piehole.

Knäckte loss nacken hos naprapaten idag och det känns lite bättre i nacken och axeln nu. Om jag vore tät skulle jag fan gå till naprapaten flera gånger i veckan. I just love it. Imorgon bär det iväg till Uppis och jag är lite nervös. Mest för att jag inte ska hitta tåget och hitta stället jag ska till. Det är verkligen en av mina hangups. Jag blir typ panisk om jag inte redan innan vet exakt hur jag ska ta mig någonstans och hur lång tid det kommer ta mig. Men det blir nog bra. Hoppas jag.

Riktigt glad är jag för Lazy bloggar igen. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska tro på hennes blogg eller inte. All seems so fabolous…Men en del kanske har turen att ha det så. Jag hoppas hon är sann. Det skulle glädja ett skrumpnat hjärta.

Fadeout

7 kommentarer

  1. Nadine Emperio said,

    hey…jag har aldrig testat botox…tänker nog vänta så länge jag kan med det…för när man börjar e det liksom kört..tror jag?! kört menar jag att man kommer aldrig kunna sluta. hur som, lycka till, tell me how it went
    X

  2. Nadine Emperio said,

    och oj…hade inte läst ditt inlägg innan…jag är sann…förutom mina boobisar och min näsa nu då
    puss

  3. nollåttan said,

    höhö, den där maria har kanske en CSI / mediumförmåga vi andra dödliga inte förstår oss på?!

  4. Mini said,

    fortfarande… Vad ska du göra i Uppis? Du förstår väl att jag e nyfiken eftersom du, min kära syster, ALDRIG beger dig längre bort från hemmet än söder…

  5. Crusty said,

    Hotness är mer secret än de flesta…

  6. mini said,

    Läs din mail!! Jag har ingen mobil!!

  7. swedette said,

    Kul att du testade pa naprapaten! Hoppas att nacken blir bra!

Kommentera

