Vill inte

april 29, 2007 at 9:24 f m (Okategoriserade)

                         watkins6.jpg

Så det är söndag. Och jag är inte på humör. Ska till gymmet idag med Fyah, men är verkligen inte på humör. Jag känner mig lite tjurig idag måste jag säga. Jag är galet röksugen. Jag har rökt i tre dagar, verkligen inte bra. Tog sista ciggen igår vid fyra. Och nu är jag så röksugen att jag nästan kräks. Vet inte om jag ska falla eller inte. Har inte bestämt mig än.

Helgen har varit en kavalkad i oönskade händelser. Var hundvakt åt Papito i fredags, och han trillade in vid ett-tiden aprak. Det var första gången jag sett honom full. Han dricker normalt inte. Det var en högst oangenäm upplevelse.

Min lillasyster blev rånad i hennes port. Aset snodde hennes mobiltelefon och satte därmed sig själv på Hotness lista över plågsamma hämnder.

Boxaren mailar och msnar och är bara allmänt skev. Tjatar och tjatar om att träffas. Och börjar fråga om saker. Små saker bara, om vart jag ska, vart jag tränar, vart jag varit och vart jag gjort där. None of ur GD business homeboy.

Nålen på Hotness panikmätare ger kraftiga utslag…

6 kommentarer

  1. Crusty said,

    ..sorry att jag kallade dig idiot innan, det var inte så snällt..så soooorry! nu gittar jag till Småland..

  2. hotness said,

    U be paying for that luv…

  3. nollåttan said,

    rånad?!? fy faaaan. Var då? Usch. Kränkande.

  4. Blingbling said,

    Nä, fy fan vilket svin din syster råkat ut för. Ibland vill man bara döda. Jag har blivit antastad av ett fyllo vid min port, men tack gode gud så var han lika packad som din vän häromnatten. Han fick en spark på smalbenet och en uppercut. Det räckte för att få honom att vackla. Men rädd var jag och han har fan sabbat mycket av min trygghet om nätterna i sommarstockholm. Det svinet!

    Oj, är boxaren en kaninkokare?

  5. maria said,

    Rånare! Fattar fan inte vem som skapt dem, sjuka är vad de är!

  6. Nadine said,

    Helou…hur gick det med det där du skulle göra..???

    hoppas ditt humör är bättre idag…!
    X

Kommentera

