Liv i luckan!

april 30, 2007 at 9:41 e m (Okategoriserade)

                      party.jpg

Nu ska det tas igen för vidriga nackspärrar och annat skit. Den 26:e maj blir det fest! Tänkte dra ihop nåt här hemma hos mig och hittills blir vi väl en 20-30 pers. Ser verkligen fram emot att skaka rumpa och dricka rom. Jag och min älskade Kaptenen har inte slagit våra påsar ihop på ett bra tag så det är verkligen dags att återskapa gamla kontakter.

Det kommer bli gungig hip-hop och farlig dancehall och förhoppningsvis en hel del outrageuos behaviour!

BUCK BUCK

4 kommentarer

  1. Crusty said,

    …Kaptenen?! aj aj aj…nu vet jag inte om jag vågar dyka upp…ha ha ha ..

  2. nollåttan said,

    undrar om det går att fixa foam party i en lägenhet utan för många materiella skador?! det vore kul ngn gång…!

  3. vani said,

    super espuma..que bien

  4. hamed said,

    slt cmmt va tu je suis vie en cot d’ivore et hamed

Kommentera

