So wah gwaan in Uppis?

april 30, 2007 at 9:47 e m (Okategoriserade)

                        face.jpg

Så vad gjorde jag i Uppsala? Jo, jag prövade Botox. Dels för att jag var nyfiken och dels för att företaget jag jobbar med har mycket med just det att göra. Botox, operationer och skönhetsbehandlingar.

Jag prövade att sätta mellan ögonbrynen, det område som kallas glabella. Det tar ca 2-5 dagar för Botoxet att verka så hittills har jag inte märkt alltför stor skillnad. Knappt någon alls. Men jag återkommer med mer information om hur det går. Om jag ens kommer märka av det. Im not too wrinkled to begin with.

Skål

3 kommentarer

  1. Blingbling said,

    Oj, var försiktig med detta botox. Jag säger det såklart för att jag är rädd om dig. Jag har sett och jobbat med tjejer där det verkligen gått överstyr. Det ser så där galet strama ut i ansiktet.

    Sedan tycker jag att det är sexigt att åldras. Jag längtar efter mina skrattrynkor =) De borde dyka upp snart eftersom jag skrattar ofta och är tant på 33.

    Tack för inbjudan den 26. Måste tänka över det lite bara. Om jag ska släppa lite tyglar vad gäller min blogganonymitet typ =)

  2. hotness said,

    Ja för tusan, det var bara en provis.

    Jag e också en tant på 33. På söndag blir jag det iaf:-)
    Släpp tyglarna för tusan bling och kom å häng. It will be soo very nice

  3. Nadine said,

    hoppas det blir fint!

Kommentera

