Tisdag men ändå söndag

maj 1, 2007 at 8:53 e m (Okategoriserade)

                                 pinup133.jpg

Det känns verkligen som om det är söndag idag. I´m tired and my body weary. Gick ett pass från helvetet idag. Har bara styrketränat den senaste månaden så det jag gick igenom idag chockade kroppen totalt. Jag trodde att mitt hjärta skulle stanna. Det var vidrigt. Men skönt efter såklart.

Annat som hänt i helgen? Ingenting speciellt alls. Pratade med Fyah idag som har boyfriend problems. Han verkar liksom inte committed enough, och hon tror han försöker ta the easy way out ur förhållandet genom att vara disträ, inte höra av sig och liksom vara off. På så sätt ska han få henne att göra slut så slipper han. Detta enligt Fyahs teori. Idag presenterade hon sitt motdrag:

– Så vad ska du göra då? ( Hotness )

– Jag ska vara tillsammans med honom i hundra år, jag vägrar göra slut. Han kommer få dras med mig fram till pensionen, men vill han att det ska vara slut så får han fan göra det, inte jag.

Slugt där Fyah, mycket slugt.

Imorgon bitti bär det av till Ikea med Ol´Dirty Bastard. Det ska bli lite kul, planerar att svänga förbi Weibulls och inköpa lite växter till balkongen. Har redan köpt en upstammad lavendel, tre murgrönor, rosmarin, citronmeliss och en japansk lönn. Men nu behöver jag lite blommor. För mycket grön just nu. Ingen balans. Och balans behövs. Inte bara på balkongen.

Funderar på Boxaren fram och tillbaka…Har skjutit upp vår rendez-vous flera gånger nu. Känns som jag inte riktigt bestämt mig än. Eller så funderar jag bara på all the dirty things I wanna do with him. Planning is everything..

5 kommentarer

  1. mini said,

    Helt rätt av Fyah!! Pensionen, gemensam gravsten, U NAME IT!!

  2. nollåttan said,

    hm….kan fungera, om killen inte smiter helt förstås. Ja, det är banne mig söndag idag. Å andra sidan är det fredag snart igen, höhö

  3. Crusty said,

    ..jag var oxå på ett pass from hell igår, kan knappt röra mig..och snart är det dags för ett pass igen..uuhuu! kostar att ligga på topp.. 😉

  4. Peer Fyah! said,

    He, he, he- var du tvungen?

  5. hotness said,

    U know I had to:-)

Kommentera

