Slutpumpad

maj 2, 2007 at 10:00 e m (Okategoriserade)

                         zetas.jpg

Dagen har gått i smärtans tecken. Sån sjuk träningsvärk som jag haft idag var det fan månader sedan jag hade. Jag har tillochmed träningsvärk i muskler i huvudet som jag inte ens visste att jag hade. Trots smärta och begränsad rörlighet drog jag till Ikea med Ol´Dirty Bastard och Mini. Var knappt en kotte där och det var verkligen superskönt. Drog i mig några pizzaslice som var skitgoda. Så pass goda att jag köpte med mig ett paket frysta hem. Då har man nått helt nya nivåer när man köper fryst pizza på Ikea.

Efter Ikea åkte vi till Zetas för att kolla på blommor. Känns som jag är inne i en mycket hempysslig period just nu. Köpte iaf tre olika plantor där och satte dom i en kruka. Det fantastiska resultatet kan ses ovan.

Egentligen är jag jävligt nere i skorna just nu. Min baby, min älskade lilla katt Fisen har varit borta i 7 dagar nu. Han brukar vara ute men kommer alltid tillbaka efter en dag eller så men nu har det gått sju. Jag har satt upp lapp i affären och gått runt och letat med noll utdelning. Har också ringt det lokala katthemmet för att höra om dom fått in någon katt. Känns som jag går sönder inuti och om jag inte får tillbaka honom vet jag inte vad jag gör.

Inte så kul med andra ord. Men jag hoppas iaf att alla ni har det bra och inte inne i någon svacka.

Mad Löv

2 kommentarer

  1. Mini said,

    Det blev ju kanonfint!

  2. nollåttan said,

    stackars fisen!! fisen flörtar säkert i vårvärmen!! håller tummarna för att fisen hittar tillbaka!

Kommentera

