Been a long time

maj 21, 2007 at 9:58 f m (Okategoriserade)

                          watkins13.gif

I shouldn´t have left u without a dope beat to step to..

Mycket vatten har flutit under broarna och jag var varit i Hades och tillbaka. Det hela började med en maginfluensa från helvetet. Ejection från alla ändar och till råga på allt fick jag den kvinnliga månatliga plågan samtidigt. Det gick så långt att ambulansen var här. De verkade dock inse att det var maginfluensa och ville helst inte ta i Hotness. I dont blame them, men hey..nåt kunde dom väl ha gjort. Den ena ambulansföraren kelade bara med Fisen hela tiden.

Men iaf, efter en dags av intensiv tömning var det dags att sluta andas. Hotness fick inge vidare med luft och var tvungen att hasa mig upp till akuten där jag fick andas in nåt skit i en ventilator, lösa ut inhalationsmediciner för tusen spänn och bara gilla läget.

Jag gav upp. Jag lade mig mig övermakten och åkte ut till landet och mammas omsorg. Vilket inte var någon vidare omsorg då hon såg mig som en arbetskraft. Visserligen en ganska dålig sådan men man tar vad man haver. Efter tre dagar av ogräsrensing, båttvättning och hus- och möbelmålning åkte jag hem. På bättringsvägen. Nu känner jag mig NÄSTAN som en människa. Men bara nästan. På lördag kommer folk till Hotness Mansion och vi ska skaka rumpa, låta struparna njuta av Kaptenens sammetslena kropp och snacka en hel del skit. Ska bli så satans kul!

För övrigt har det slagit slint i Boxarens lilla valnötshjärna. Han ringer nu varje dag och vill träffas. Jag har ännu inte vikt mig. Ju mer jag stretar emot desto hårdare kämpar han. Jag borde fan dra över honom så jag slipper höra av honom på ett par månader igen. Det här är helt sjukt..

4 kommentarer

  1. Radikal mamma said,

    Men Hottisen…

    Vad är det här för kemisk förintelseprocess som pågår? Vem är det som vill få alla oss störtsköna, snygga, glada och festliga knullkvinnor att ramla ihop i sorgliga små högar runt om i landet?

    Så snart jag hittar den skyldiga så ska jag haunta honom down med körtelfeber.

  2. Crusty said,

    …det märks att du lever…är det några fler skisser du behöver .. 😉

  3. Blingbling said,

    Skönt att ha dig tillbaka igen. Tjitt, jag var grymt orolig där ett tag.

    Ge honom, den där boxarn, en högerkrok ellet nått. Det är han kanske värd.

  4. nollåttan said,

    my god. jag har också undrat vad som hänt. ibland mår vi bra av en liten omskakning.

Kommentera

