Le Boxer

maj 21, 2007 at 8:55 e m (Okategoriserade)

                      boxer.jpg

Kan inte låta bli att fundera lite såhär på kvällskvisten. Eller nattkvisten snarare..Alltså Boxaren har den senaste månaden ringt och mailat mig i genomsnitt 4 ggr i veckan. För att vara honom är det sjukt mycket. Allt han vill när han ringer eller mailar är att veta när vi ska träffas. NÄR kan jag träffa honom. Jag har duckat friskt. Skyllt på jobb, landet, möten, hårklippning och en hel del annat. Jag fattar inte varför han så desperat vill träffas. Kan man vara så vrålkåt? Jag vet ju att han inte är intresserad av något annat än just nakengympa.  Men är killar så? Att när dom inte får det när dom vill så blir dom helt på? Jag fattar inte riktigt vad han håller på med och funderar allvarligt på att dra över honom för att bevisa tesen om att han inte kommer vara lika intensiv efter det.

Till hela historien för er som inte vet bör tilläggas att jag inte ens har den här snubbens nummer. Han har sagt att det är en företagsmobil och att han ska skaffa en privat mobil och då kan han lämna ut numret. Ergo, han är ett riktigt praktarsel och ett svin. Och ja, jag vet att jag inte borde ens svara på hans samtal eller hans mail. Det sjuka är att jag kan inte låta bli att njuta av känslan att han är så på just nu.  Jag njuter av att ha övertaget. För jag vet att när jag väl sexar ner honom ( igen ) kommer maktbalansen vara rubbad. Igen. Och det kommer inte kännas bra.

För det är faktiskt så att jag har verkligen varit fett intresserad av honom. Och hmm, galet såld på honom. Och jag vill inte hamna där igen. För ni vet ju hur det är. Som Eddie Murphy sa ” When the woman goes AHHHHH u know that pussy is yours ”. Jag kan bara instämma. Och Boxaren får mig att yla som en varg vid fullmåne.

Inte bra

Inte bra alls

7 kommentarer

  1. nollåttan said,

    den där hunden blir jag inte klok på alltså.😉

  2. Crusty said,

    …seriöst nu, den här gången tycker jag du ska låta honom vara, det kommer svida i hans hundsjäl när han inte lyckat sweetsnacka dig dit han vill..😉

  3. Blingbling said,

    Boxer är faktiskt en av mina favvohundar. Men den där killen alltså… Skit i honom. Njut av hans uppvaktning ett tag till sedan bara fetdizzar du och går vidare. Till någon mycket mycket bättre. Det bara osar trubbel kring denna snubbe. Akta dig.

  4. sfd-.blogspot.com said,

    tja dina air max 90 dojjer finns i butiken på brunnsgatan 9 nu, helvita crispy som bara fan,

    HAHAHAHA eddie vet vad han snackar om. lycka till

  5. sfd-.blogspot.com said,

    kollat för mycket på kings of comedy, eller kanske raw??? eddie murphy och bernie mac hittar man ju i vart och vartannat inlägg. my body weary HAHAHAHAHA så fin, så fin

  6. hotness said,

    The Kings tar fan allt! ” If I see that sumomabitch again Im fucking him up on site!”

  7. hotness said,

    Sixfeet: hold those 90´s for me

Kommentera

